SISTER

Som några kanske vet så har min syster blivit diagnoserad med sjukdomen SLE, många frågar mig om vad det är och vad som kommer hända. Om jag ska vara helt ärligt så har jag ingen aning. Allt jag hoppas på är att hon ska må bra. Hon har även en blogg, klicka här för att komma till den, som hon skriver om sitt liv och hur hon mår och hennes resa genom sjukdomen. Hon bor även på Gotland, så det är inte direkt att jag träffar henne varje dag vilket är väldigt jobbigt, men hon gör någonting hon älskar och jag är så himla stolt över henne. 

Kommentarer
Postat av: Katla

Jag älskar dig, världens bästa syster!<3

Svar: <3
Angelica

2013-12-11 @ 16:42:44
URL: http://brandborg.blogg.se
Postat av: Mormor

Älskade Angelica, Hoppas du har det bra med ditt eget liv. Vi är alla oroliga för din syster, men hon kommer att klara detta galant ! Älskar dig <3

2013-12-12 @ 10:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0