Q/A

Var du rädd att din syster skulle dö?
Ja, jag är fruktansvärt rädd. Just nu känns det som att hon kommer komma ut ur de dåliga och kunna leva sitt liv igen, men hela tiden, varje dag är jag rädd. Vad ska jag göra om hon försvinner? Kommer jag klara mig? allting snurrar runt i mitt huvud och jag vet inte riktigt hur jag ska få ut mina känslor, vill inte visa dem. Har blivit fruktasvärt kall och känslolös mot andra och mot mina bästa vänner har jag inte kunnat hålla inne allting. Vill inte gråta inför mamma och pappa, jag vill visa att jag är stark och att vi klarar allting tillsamans. Vill framförallt inte visa de inför min syster, trots allting försöker jag hålla in allting, men det är svårt.. väldigt svårt. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0